Geen producten (0)

Klantenservice en retourneren

Verzenden

Natuurlijk proberen wij de verzendkosten van onze webshop zo laag mogelijk te houden. Door het formaat van onze producten is brievenbuspost helaas geen optie en moeten we gebruik maken van pakketpost. De verzendkosten kunnen per bestelling verschillen, dit hangt namelijk af van het gewicht van het te verzenden pakket. Bij het afrekenen worden de juiste verzendkosten automatisch berekend.

Voor het verzenden van de pakketten hebben wij een samenwerking met PostNL. PostNL heeft normaal gesproken 1 werkdag nodig voor het bezorgen van het pakket. In totaal komt de levertijd hiermee op 2-3 werkdagen. De kosten voor een pakket van maximaal 30kg (inclusief verpakkingsmateriaal) zijn € 5.75. Pakketten zijn online te volgen met behulp van de Track & Trace code.

Verzenden buiten Nederland is momenteel helaas (nog) niet mogelijk.


Retourneren

Wij doen ons uiterste best onze producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en zo realistisch mogelijk te fotograferen. Mocht je ondanks dit niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retourneren. Hiervoor dien je contact met ons op te nemen via info@meelvandemolen.nl. Wij zullen je dan informeren over de procedure en je het retouradres verstrekken.

Daarna heb je 14 dagen om de producten retour te sturen. Wij gaan er vanuit dat de producten (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.

Je krijgt het volledige bedrag inclusief verzendkosten terug gestort binnen 14 dagen. De verzendkosten van de retourzending zijn wel voor eigen rekening. Let op: wanneer je een retourzending frankeert met postzegels dan krijg je geen verzendbewijs. Wij kunnen in dat geval geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoek raken van pakketten. Wij adviseren daarom om pakketten altijd te frankeren met een pakketzegel. In dit geval is de Track & Trace actief. Bewaar het verzendbewijs dan ook tot dat het aankoopbedrag door ons is teruggestort.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meelvandemolen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.