Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via info@meelvandemolen.nl

Veelgestelde vragen over Bestellen
Moet ik een account aanmaken?
Nee, een account aanmaken is niet nodig. Je kan op ieder moment van de dag een bestelling plaatsen zonder een account.

Hanteren jullie een minimaal orderbedrag?
Nee, wij hanteren geen minimaal orderbedrag.

Hoe verloopt de status van mijn bestellingen?
Je ontvangt een e-mail wanneer de betaling is goedgekeurd en wanneer de bestelling wordt overgedragen aan PostNL met een Track & Trace code, waarmee je de bestelling kan volgen.

Is het mogelijk mijn bestelling na betaling te annuleren?
Ja, het is mogelijk om de bestelling te annuleren. Meld de annulering zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur via info@meelvandemolen.nl. Na ontvangst van deze e-mail zullen wij de annulering in behandeling nemen. Wanneer het pakket nog niet verzonden is, zullen we het aankoopbedrag en verzendkosten terugstorten.

Veelgestelde vragen over Betalen
Uit welke betaalmethode kan ik kiezen?
- iDEAL
- Vooruitbetaling per overschrijving
- Betalen bij afhaling
- BankContact voor betalingen vanuit België

Ontvang ik een factuur?
Indien gewenst kunnen we een factuur sturen per e-mail. Nadat de betaling is goedgekeurd ontvang je sowieso een overzicht van de bestelling.

Zijn betalingen via de webshop veilig?
Er wordt gebruik gemaakt van een beveiligde SSL Internetverbinding voor de iDEAL betalingen. Betalingen in de webshop zijn dus veilig.

Veelgestelde vragen over Verzenden
Wat zijn de verzendkosten bij Meel van de Molen?
De verzendkosten kunnen per bestelling verschillen, dit hangt namelijk af van het gewicht van het te verzenden pakket. Voor een pakket van maximaal 23 kg (inclusief verpakkingsmateriaal) bedragen de verzendkosten € 6,75 per bestelling.  

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben op de bezorg dag?
Wanneer er niemand thuis is, wordt het pakket standaard bij de buren aangeboden. Wanneer de buren ook niet aanwezig zijn, dan wordt het pakket afgeleverd op een PostNL afhaalpunt en ontvang je een afhaalbericht. Met dit bericht en een geldig ID-bewijs kan je het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt. Hiervoor heb je één week de tijd. Na deze week wordt het pakket retour gestuurd naar de afzender.

Ik wil niet dat mijn pakket wordt afgegeven bij de buren. Wat moet ik doen?
Als je niet wilt dat het pakket wordt afgegeven bij de buren vul dit dan in bij opmerkingen-veld tijdens de bestelling. Wij zullen dit zo zichtbaar mogelijk op het pakket  vermelden.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, het is mogelijk jouw bestelling op te halen bij de winkel voor de Leemansmolen in Vriezenveen. Als je de bestelling wilt ophalen, kan je dit doorgeven tijdens de bestelprocedure. We zijn geopend op zaterdag van 09.30 tot 12.30 uur.

Overig
Verkopen jullie ook glutenvrije producten?
Producten zoals bijvoorbeeld boekweit en haver zijn van zichzelf glutenvrij. Maar omdat deze gemalen en verpakt worden in een zeer glutenrijke omgeving, kunnen wij helaas geen glutenvrij garantie geven. Bezoek de pagina Meelsoorten voor meer informatie over ons assortiment.

Op welke molens worden de producten gemalen?
Onze meelproducten worden gemalen op de Leemansmolen in Vriezenveen en Korenmolen de Leeuw in Lettele. Met uw aankoop draagt u bij aan de instandhouding van deze twee molens.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren en om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.